Previous Next


Am realizat cu succes cateva proiecte pe care am dori sa le mentionam: 1.In cadrul companiei FORD CRAIOVA S.A, protectia muncii pentru compania austriaca TMS, care a fost antreprenorul general pentru proiectul auto B-MAX, zona caroserii-UNDERBODY SIDE, respectarea normelor interne de "SAFETY" ale companiei FORD CRAIOVA. Rolul companiei austrice TMS, era acela de a monta toata linia de sudura (ex:robotii "KUKA", conveioare, pompe de mastic, garduri de protectie, etc...) pentru partea de 'UNDERBODY' a masinii B-MAX. Nu au existat incidente sau accidente de nici un fel. 2.Pentru compania AFMECH ROMANIA, in cadrul companiei FORD CRAIOVA S.A, verificarea elementelor de siguranta in "ZONA PRESAJ SI CAROSERII" precum a preselor mecanice: HITACHI ZOSEN; KOMATSU; SPIERTZ; BLISS; FAGOR; SCHULER; DANLY; WEINGARTEN; RASKIN; KRUPP si a barierelor si radarelor optice de siguranta "SICK" si anume cu aproximatie: - la presele mecanice sau hidraulice: uzura ambreiaj, uzura frana, presiuni, sigurante de securitate, scurgeri de ulei, scapari de aer, cabluri deteriorate, opriri de urgenta, etc., orice poate pune in pericol sanatatea muncitorilor, toate acestea facandu-se dupa un "SAFETY CHECK LIST". - la bariere si radarele optice de siguranta "SICK": integritate mecanica, electrica, functionalitate s.a., toate conform unui "SAFETY CHECK LIST". - masuratori de specialitate cu aparatul "SAFETY MAN DELTA T"- distanta de siguranta si timpul de franare al preselor mecanice din sectia "PRESAJ FORD CRAIOVA" - am identificat si propus solutii pentru problemele de siguranta gasite la modul general printr-un "SAFETY WALKS", pe perioada derularii proiectului in FORD CRAIOVA. 3. Pentru GENK FORD BELGIA, in afara de verificarile de "SAFETY" de la punctul 2., am verificat si alte elemente de siguranta pentru roboti, garduri de imprejmuire, inchideri de siguranta, verificarea sculelor electrice, macarale, s.a., toate deasemenea dupa un "SAFETY CHECK LIST".

read more

Leave a Reply